Hogy ez fontos és elkerülhetetlen, bizonyítja, hogy az elmúlt időszakban tesztüzemben működött a 47 sávot figyelő rendszer és egészen döbbenetes eredmények születtek. Október 7-e és október 13-a között, alig egy hét (!) alatt a traffipaxok 38.790 gyorshajtást rögzítettek – még büntetés nélkül.
A kamerák kihelyezése nem önkormányzati feladat, mégis egy lépés a sok közül annak érdekében, hogy elérjük a célunkat: senki, de senki ne haljon meg a városban közúti balesetben. A rendőrséggel közös sebességmérő rendszer kialakítása mellett zebramegújítási programunkkal, városszerte sebességcsökkentéssel, sulizóna-programmal és a védett kerékpársávok létesítésével is azért dolgozunk, hogy biztonságosabb legyen Budapesten közlekedni, élni.
Hogy Budapest olyan város legyen, ahol nem azzal kell útjára engednünk gyermekeinket, hogy „Vigyázz magadra!”, hanem elég legyen annyi is: „Érezd jól magad!”.

- Pizzasütés, szabadulószoba, önismereti foglalkozás – így is lehet nyílt napot szervezni
- Putyin mint „fék” a saját rendszerén belül? – Egyre hangosabbak azok a jelek, hogy nem ő a legkeményebb szereplő Moszkvában
- Büntetőeljárások tartásdíj nemfizetése miatt
- Blokád a kijevi parlamentben – politikai válság rajzolódik ki Ukrajnában
- Új arcok vagy régi reflexek? – Mit üzen, hogy Magyar Péter volt MSZP-s és Fidelitas-os jelölteket is indít
















