Hogy ez fontos és elkerülhetetlen, bizonyítja, hogy az elmúlt időszakban tesztüzemben működött a 47 sávot figyelő rendszer és egészen döbbenetes eredmények születtek. Október 7-e és október 13-a között, alig egy hét (!) alatt a traffipaxok 38.790 gyorshajtást rögzítettek – még büntetés nélkül.
A kamerák kihelyezése nem önkormányzati feladat, mégis egy lépés a sok közül annak érdekében, hogy elérjük a célunkat: senki, de senki ne haljon meg a városban közúti balesetben. A rendőrséggel közös sebességmérő rendszer kialakítása mellett zebramegújítási programunkkal, városszerte sebességcsökkentéssel, sulizóna-programmal és a védett kerékpársávok létesítésével is azért dolgozunk, hogy biztonságosabb legyen Budapesten közlekedni, élni.
Hogy Budapest olyan város legyen, ahol nem azzal kell útjára engednünk gyermekeinket, hogy „Vigyázz magadra!”, hanem elég legyen annyi is: „Érezd jól magad!”.

- Vetkőztetős és arccserélős AI képgenerátorok: játék vagy veszély?
- Kortárs koreai fotográfusok alkotásait mutatja be a Mai Manó Ház új kiállítása
- Hatalmi váltás Kelet felé – Kína új világrendet építene
- Hadházy Ákos kemény őszre számít a belpolitikában
- A Bonzsúr, Svájc egy eszement vígjáték a legendásan semleges és (még) többnyelvű Svájcról – filmelőzetes