Átadta megújult székesfehérvári fiókját az Erste

Felújította székesfehérvári, a Palotai úton található bankfiókját az Erste. A kor ügyféligényeire szabott egységben az ügyfelek 14 elkülönített tárgyalóban beszélgethetnek pénzügyi kérdésekről a felkészült tanácsadókkal, a fiókban a digitális technológiára támaszkodó modern megoldások segítenek emberközelibbé tenni a bankolást.

Átadta felújított székesfehérvári, a Palotai út elején található fiókját az Erste. Az ügyfelek barátságos, modern nappalira, és nem bankfiókra emlékeztető várakozó térben foglalnak helyet érkezés után, ahol a bank tanácsadója megy oda hozzájuk, szólítja meg őket és kíséri el a beszélgetéshez megfelelő tárgyalóba. Az egységben a bank 14, okosüveggel felszerelt tárgyalót alakított ki az ügyfelek számára: az üveg gombnyomásra elsötétül, ha foglalt a tárgyaló.

A bankfiókot akadálymentesen lehet megközelíteni, és a teljes nyitvatartási idő alatt – az Erste többi egységéhez hasonlóan – jeltolmácsok segítik a siket és nagyothalló ügyfeleket a pénzügyek intézésében. A tanácsadók táblagépeiken hívhatnak segítségül egy jeltolmácsot, aki az ügyintézés során végig segíti az ügyféllel történő kommunikációt jelnyelven, hangzó nyelven, illetve szükség szerint írásban. Az egység kutyabarát, így a napi pénzügyek intézésekor a gazdiknak kedvencünket sem kell otthon hagyni.

„A megújult fiók az Erste emberközeli arculatát tükrözi. A belső terek kialakítása, a koncepció összes eleme mind azt szolgálja, hogy az ügyfelek örömmel jöjjenek hozzánk, bizalommal tudjanak fordulni kollégáink felé, hogy emberközelibbé tudjuk tenni a bankolást. A pénzügyek intézése akkor lesz igazán kedvelhető, ha a fiókok illeszkednek az emberek szokásaihoz, változó igényeihez” – mondta el Kiss Tamás, az Erste fiókhálózat és prémium szegmens vezetője.

Az ügyfelek változó igényeihez igazítva az Erste hat éve indította el fiókátalakítási programját. Az új elképzelés szakított az évszázadok óta csaknem változatlan, hivatali jellegű stílussal és elrendezési elemekkel, barátságos légkört teremtő, a tanácsadást szolgáló fiókok jönnek létre. Az ügyfelek az egyszerűbb eseteket gyorsan, az erre a célra kialakított pultoknál is el tudják intézni, a nagyobb lélegzetű, bonyolultabb ügyeket viszont külön tárgyalókban, akár hosszabban is, bizalmas és barátságos légkörben tudják átbeszélni a fiókos kollégákkal.

  Influmarketing Challenge Day 2025: így versenyeztek a jövő influenszerei a METU-n

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.